Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Pomladna lahkotnost Janje Videc navdušila na edinstveni modni reviji #intervju

S prvo virtualno revijo je modna oblikovalka Janja Videc zastavila nov mejnik.

28.5.2020 ob 5:55 | Foto: Nike Koležnik

Slika avtorja - Daša Mavrič Piše:

Daša Mavrič

dasa.mavric@delo.si

Pomladna lahkotnost Janje Videc navdušila na edinstveni modni reviji #intervju

Modna oblikovalka Janja Videc je zagotovo ena tistih, ki so se med obdobjem pandemije še bolj zavzeli za svoje delo. S tem ji je uspelo, da se o njej trenutno res veliko govori, saj je svojo kolekcijo, ki bi jo morala aprila predstaviti na ljubljanskem tednu mode (LJFW), izvedla kar na spletu. Virtualna modna revija je požela veliko zanimanja, ogledalo si jo je ogromno ljudi, vtise pa Janja še zdaj strnjuje.

Kakšen je bil odziv na revijo?

Odzivi so bili zelo pozitivni, pravzaprav še vedno prihajajo v vse mogoče nabiralnike in tudi v živo sem jih deležna, sem kar malce ganjena. Moram pa povedati, da je bil občutek takoj po reviji zelo hecen, nekam nerealističen, saj sem po koncu sicer navajena celega kaosa in gnetenja ljudi okoli sebe, tokrat pa tega seveda ni bilo. Še nekaj trenutkov nisem imela občutka, da se je revija zares zgodila, šele potem ko so začela prihajati sporočila, sem se počasi zavedala.

Vam je tak način predstavljanja kolekcij zanimiv in ustrezno nadomestilo ali bi raje imeli modno revijo v živo?

Med izolacijo si boljšega načina predstavitve ne bi mogla zamisliti, in glede na odziv bo smiselno razmišljati o podobni alternativi tudi v prihodnje. Na takšen način si je imelo revijo možnost ogledati zelo veliko ljudi, in to kar iz prve vrste. Priznati moram, da je takole veliko manj stresno, čeprav ima revija v živo seveda svojevrsten čar, ki ga ne more nadomestiti nobena druga oblika predstavitve.

Pliseji tudi tokrat navdušujejo.

Bi lahko že ocenili, ali bo ta kolekcija prišla do več potencialnih kupcev kot pretekle, predstavljene na modnih revijah?

Težko bi ocenila samo na podlagi načina predstavitve, saj je tukaj zelo veliko dejavnikov, tudi trenutna situacija je ena izmed njih in pa to, da je bila kolekcija na voljo takoj po predstavitvi. Predvsem to zadnje se mi zdi ključno. Če strnem, je odgovor vsekakor pritrdilen, precej čudovitih žensk, ki me prej niso poznale, se je že oglasilo pri meni.

Kako ste sploh dobili idejo za virtualno modno revijo?

Pravzaprav jo je dobil moj partner Anže Frantar, jaz pa sem bila v trenutku navdušena, saj sem si zelo želela predstaviti rezultat svojega večtedenskega ustvarjanja tudi v gibanju. Kljub lepo posnetim fotografijam se mi je zdelo pomembno, da se vidi, kako se oblačilo giblje, saj je ravno ta fluidnost prepletanja oblik v gibanju eden izmed pomembnejših aspektov mojega oblikovanja.

Janja ima v resnici zelo rada cvetlične vzorce, končno pa so našle prostor tudi na njenih kreacijah.

Od ideje do izvedbe je bila zagotovo zanimiva pot. Kako je potekala priprava virtualne revije?

Ne glede na to, kako ambiciozno smo zastavili projekt, je vse skupaj potekalo v zelo sproščenem vzdušju in z obilico smeha, s krasno ekipo na čudoviti gozdni jasi na Gorenjskem.

Modni svet po navadi povežemo z norim tempom, kjer ni veliko prostora za človečnost, jaz pa stvari rada naredim malce po svoje. Ko se ustvari prava energija, stvari tečejo kar same od sebe, v najboljšo smer, in tudi na snemanju se je vse zgodilo točno tako.

Odziv je dober. Precej čudovitih žensk, ki me prej niso poznale, se je že oglasilo pri meni.

S fotografinjo Nike Koležnik sva se slišali le nekaj dni, preden smo se odločili za snemanje, poslala mi je idejni koncept, ki je takoj zaresoniral z menoj, po nenavadnem naključju sva našli idealno lokacijo blizu mojega doma. Na dan snemanja smo odkrili, da je naša make up artistka Špela Hudobivnik več kot izurjena v aranžiranju cvetja, ki sva ga večer prej nabrali z mojo sestro in modelom Sandro Videc.

Snemanje, montažo in prenos revije sem prepustila Anžetu, vesela sem, da mu lahko popolnoma zaupam. Revija je potekala na facebooku in hkrati instagramu, vse skupaj sem gledala na več različnih zaslonih, v tistih trenutkih je bil občutek podoben, kot da bi se dogajalo v živo.

Kljub lepo posnetim fotografijam se je Janji zdelo pomembno, da se vidi, kako se oblačilo premika.

Več kot očitno je torej virtualna revija uspela. Kaj pa lahko poveste o kolekciji, ki ste jo poimenovali Utopia?

Je zelo lahkotna, sproščena in poletna, uporabila sem celo cvetlični vzorec, kar je marsikoga presenetilo, saj so bile moje kolekcije prej precej monokromatične. Sicer sem vedno oboževala rože in zase oblikovala več rožastih oblek, in ker so jih moje stranke na koncu želele tudi zase, sem jih tokrat vključila v kolekcijo. Načrtovala sem sicer moj avtorski vzorec, ampak se zaradi karantene tokrat ni izšlo, zato ga načrtujem v naslednji kolekciji.

Znova sem ustvarjala s plisejem, ki ga naravnost obožujem, tokratna verzija pa mi je še posebno všeč, saj gre za mešanico z bombažem in ima zelo prijeten naraven videz in otip. Veliko strank mi je reklo, da je kolekcija v živo še lepša, saj so materiali zares zelo posebni, tudi na otip. Predvsem tencel in modal, ki imata subtilen svilnat lesk in občutek, pridobljena pa sta iz celuloznih vlaken, v do okolja prijaznem postopku, kar vključuje tudi popolno biorazgradljivost ob majhni porabi vode.

Kolekcija tokrat govori o pomladni lahkotnosti, o magičnem vrtu znotraj nas, kjer je vse mogoče in kjer si lahko pričaramo utopične sanje in rojevamo nove ideje in jih nato proiciramo v svet.

Predstavitev kolekcije na spletu je dosegla ogromno ljudi.

Preberite še: Najuspešnejša slovenska manekenka ustvarila čudovite maske

Morda vas zanima tudi: Modna napoved za pomlad in poletje: Po izolaciji spet opaženi


oddajte komentar

preberite tudi

Tehnika, ki prepreči prezgodnji izliv

Seks po dekadah ali kaj vas čaka glede seksualne prihodnosti

Ženske spregovorile, v katerih pozah najtežje doživijo orgazem

ne spreglejte