Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Pentlja: Prva svečka in korak naprej za slovensko modo

Mineva eno leto odkar je domači modi svoja vrata odprla Pentlja, trgovina s konceptom v središču prestolnice. Kaj je prinesla? Več drznosti, ki je Slovencem v modi od nekdaj malo manjka.

25.11.2016 ob 8:30

_MG_7858.jpg

Trgovina s konceptom Pentlja je upihnila prvo svečko. Kaj je njena posebnost in zakaj je tako pomembna za slovensko modo? S svojo ponudbo se osredotoča predvsem na neodvisne blagovne znamke iz Slovenije in širše regije, obenem pa je nenehno na preži za novimi, mladimi in nadarjenimi modnimi oblikovalci.

Valilnica za sveže oblikovalce, ki sodeluje tudi z že uveljavljenimi

"Lahko rečem, da smo vedno bolj prepoznavni, tako pri laični kot strokovni javnosti. Uspeli smo združiti več kot 50 oblikovalcev iz Slovenije in širše regije pod eno streho, se nam pa redno javljajo novi mladi in tudi bolj uveljavljeni oblikovalci. Nekako postajamo valilnica za te mlade oblikovalce, saj smo njihov prvi stik s trgom, pri nas dobijo tako rekoč takojšen odziv trga," nam je zaupala Goga Štiftar, oblikovalka drznega nakita in oblačil ter vizionarska pobudnica, ki stoji za Pentljo.

_MG_7287.jpg

"Vedno več je takšnih, ki se zavedajo pomena dobrega oblikovanja" 

Slovenska modna javnost se vedno bolj zaveda pomena trgovine in temu primerni so tudi odzivi kupcev. "Vedno več je takšnih, ki se zavedajo pomena dobrega oblikovanja, ki cenijo unikatne izdelke oziroma kose iz majhnih serij in vedo, da je lahko nakup izdelka kakovostnega lokalnega oblikovalca dobra izbira," nam zaupa lastnica trgovine.

"Pentlja Concept Store je moj otrok. Je pika na "i" vsakega darila, smetana na torti. Naša želja je, da Pentlja ljudi spomni na veselje ob odpiranju darila, ki ga lahko podarijo sami sebi, in na ugodje nakupa, ki ga dopolnjuje," pravi Goga.

_MG_6943.jpg

"Dosegli smo, da si ljudje več upajo"

Še ena od posebnosti Pentljine ponudbe je ta, da lahko kose, ki jih vidimo na modnih brveh tednov mode, na njenih policah že nekaj dni kasneje vidimo, otipamo in seveda tudi kupimo.

In kakšne spremembe pri kupcih opaža oblikovalka? "Dosegli smo, da si ljudje več upajo. Pridejo se posvetovat in so bolj drzni," pravi.

--> Preberite še: Intervju z Gogo Štiftar

Slovensko modo pošilja v svet

Poleg tega, da odpirajo nove priložnosti na slovenskem trgu, pa si pri Pentlji štejejo v posebno čast, da so vedno bolj prepoznani v strokovnih krogih. Letos spomladi so na primer dobili povabilo k sodelovanju na World Fashion Weeku v Parizu, za urejenost interierja so nominirani za "A Design Award", prepoznavajo pa jih tudi brand managerji večjih podjetij pri nas in v tujini.

_MG_6868.jpg

Enoletno Pentljo, ki s svojim ambientom spominja na kakšen prizor iz pravljice, po novem krasijo tudi ilustracije Nine Kurnik. Tako kot v Pentljo pridejo oblačila z modnih brvi, so tja prišle tudi šik ilustracije, ki so nastale na Ljubljana Fashion Weeku.

Kako in v kakšni družbi je Pentlja upihnila prvo svečko, preverite v spodnji fotogaleriji.

Avtor: Maja Fister

Foto: Urška Premik


oddajte komentar

preberite tudi

Naj bom v očeh drugih še takšna packa, poskrbela bom zase (iskrena izpoved)

Pet laži, ki si jih govorijo ljubice

Ženske, takšnim moškim se izogibajte v velikem loku!

ne spreglejte