Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Ne boš verjela, katera torbica je v teh dneh najbolj zaželena na socialnih omrežjih

Je v svetu torbic prestižnim znamkam pričela konkurirati IKEA?

13.8.2021 ob 5:10 | Foto: Ikea | Avtor: E. N.

Ne boš verjela, katera torbica je v teh dneh najbolj zaželena na socialnih omrežjih

Po modni navdih se pogosto zatečemo na socialna omrežja, kjer je moč najti inspiracijo za prav vsak slog oblačenja. Svoje novosti objavljajo uveljavljene in manj uveljavljene znamke, seveda pa ne moremo mimo mnogih modnih influencerjev in influencerk, pa tudi slavnih oseb, ki ažurno napovedujejo nove modne trende. S tem mnogim spletnim uporabnikom olajšajo marsikatero stilsko izbiro, včasih pa sprožijo tudi prave male modne revolucije in instantne razprodaje zalog določenih trendi kosov.

Ravno to se je v teh dneh zgodilo tudi z modelom torbice, za katero res ne bi pričakovali, da bo med modnimi navdušenci postala tako zaželena. Ne gre namreč za noben pregrešno drag in ekskluziven kos prestižne znamke, temveč za izredno ugodno torbico, ki jo na svojih policah prodaja IKEA.

@butterydruid

It’s water resistant and has multiple pockets #ikea #ikeatotebag #ikeahaul #ikeafinds #collegeessentials #totebag #backpack

♬ IKEA Date - SWMRS

Prav si slišala, pohištveni velikan je model priročne torbice z imenom »DRÖMSÄCK« razprodal nekaj dni po tem, ko je ta zaokrožil na družabni mreži Tiktok. Torbica je na voljo v bež in olivno zeleni barvi, odlikuje jo izredno nevtralen in minimalističen dizajn z mnogo žepi, ki se lahko spremeni tudi v nahrbtnik. Skratka, za njo so modni navdušenci popolnoma ponoreli. Tako so se pričeli vrstiti videi, kjer spletni uporabniki poizkušajo torbico dobiti v svojih najbližjih prodajalnah IKEE, a so police, kjer bi morala biti, povsod prazne.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by yumillö (@yumilloo)

Modno obsesijo gre najverjetneje pripisati naravi nove generacije potrošnikov, ki so pred časom popolno revolucijo sprožili tudi okoli Lidlovih superg in povzročili, da so postale prava modna ikona. Na socialnih omrežjih so namreč zanetili tak val povpraševanja, da so se superge, ki so sicer v poslovalnicah prehranskih verig na voljo po ceni dvajsetih evrov, na spletnih zastavljalnicah prodajale tudi po petnajstkrat višji ceni. Milenijci in generacija Z imajo namreč popolnoma drugačne nakupovalne vzorce in so za kose, ki so v trenutku evforije v trendu, pripravljeni odšteti vratolomne vsote denarja.

Trenutno torbice, o kateri pišemo, v ljubljanski IKEI ni, a glede na zanimanje, ne dvomimo, da se bo vrnila na police. S torbico boš stilsko zagotovo zadela v polno, glede na povpraševanje na trgu pa je mogoče, da jo boš lahko na spletu kasneje prodala tudi po precej višji ceni.

Preberite še: Ikea razkrila prodajne rekorde: to najraje kupujemo v času epidemije

Morda vas zanima tudi: Najboljši Ikeini izdelki, ki jih je vredno kupiti to pomlad


oddajte komentar

preberite tudi

Popolna dolžina oralnega seksa

Trije najpogostejši razlogi, zaradi katerih se končajo razmerja

Okusi se spreminjajo: Tako je danes videti idealen moški

ne spreglejte