Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Modna pomlad se bo v Ljubljani začela s tednom mode

Sredi aprila se bo Trg republike za štiri dni spremenil v pravo modno dogajanje, saj bodo oblikovalci na njem predstavili kolekcije za jesen-zimo 2016/2017.

14.3.2016 ob 7:45

LJFW-april2016-image_FOTO_by_Mimi_Antolovic-nas.jpg

Med 13. in 16. aprilom se bo na modnih revijah v okviru Ljubljana Fashion Week (LJFW) predstavilo več kot 20 oblikovalcev oziroma blagovnih znamk, ki bodo modnim navdušencem in javnosti pokazali, kakšne kreacije so si zamislili za jesen-zimo 2016/2017. Stvaritve, ki jih bomo videli na Trgu republike, so nastale pod okriljem naslednjih oblikovalcev in znamk:

Almirasadar (Almira Sadar), Ana Jelinič (Ana Jelinič), Draž (Urška in Tomaž Draž), EBER krznarstvo (Mateja Štimac, Milena Eber Štimac), ERIC MATYASH (Eric Maj Potočnik, Matjaž Plošinjak), Janja Videc (Janja Videc), MAJA FERME fashion (Maja Ferme), maja štamol (Maja Štamol Droljc), Matic Veler (Matic Veler), MiroMisljen (Miro Misljen), MORRO Sartoriale (Tatjana Kalamar Morales), Natasa Persuh (Nataša Peršuh), niOka (Nika Ravnik), Pentlja Concept Store, PRINCIP (Mojca Celin), Sanija Reja Aske (Sanija Reja), Simona Lampe (Simona Lampe), Sofia Nogard (Mija Curk, Boštjan Mljač) in kolektiv Young@Squat (Timotej Bistan, Barbara Krmelj, Maja Leskovšek, Sara Valenci, Barbara Vrbančič). Pridružili se jim bodo še oblikovalci iz Srbije in s Hrvaške.


Spremljajte nas tudi na Facebooku.

Poleg naštetih se bodo s svojimi kreacijami na LJFW, ki tudi letos poteka pod pokroviteljstvom Mestne občine Ljubljana, predstavili študentje Katedre za oblikovanje tekstilij in oblačil Oddelka za tekstilstvo, grafiko in oblikovanje na Naravoslovnotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani.

Ljubljanski teden mode se bo tako že četrič odvijal v strogem središču Ljubljane - do zdaj so bile kolekcije predstavljene na Kongresnem trgu, aprila pa prvič na Trgu republike.

"Novo prizorišče ponuja zaradi večje površine še več produkcijskih možnosti in s tem boljše pogoje za predstavitev novih kolekcij – ne le strokovnjakom iz kreativne industrije, kupcem (t. i. buyerjem), potencialnim vlagateljem in novinarjem, ampak tudi širši javnosti," je povedala izvršna producentka LJFW Melinda Rebrek.

Avtorica: B. G.

Foto: Mimi Antolović/LJFW


oddajte komentar

preberite tudi

Lovijo nedolžne mladeniče in druge zmote o pumah (po izkušnjah ene od njih)

Starost, pri kateri ženske najlažje doživijo orgazem

To vsak moški na skrivaj občuduje pri svoji izbranki

ne spreglejte