Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

FOTO: Američane navdušila estetika slovenske znamke Cliché

Slovenska oblikovalka trenutno navdušuje na tednu mode v New Yorku.

14.2.2018 ob 12:30

NYFW18DefileClicheJelena.jpg

Vtisi po predstavitvi znamke Cliché na newjorškem tednu mode, so še popolnoma sveži. Jelena Pirkmajer je namreč čisto novo slovensko kolekcijo 9. februarja prvič predstavila na ameriški modni lokaciji - Pier59 Studios.

“Po vsakem nastopu na NYFW je loviti občutke v eno samo besedo nepredstavljiv izziv. Če pa bi že morala izbrati eno samo, bi ta bila angleški 'faboulous' – izjemno,” pripoveduje Jelena, lastnica, vodja in oblikovalka slovenske modne znamke Cliché.

Američani so nad podobo in estetiko znamke Cliché navdušeni. Jelenin osebni slog in stil pa obožujejo tako modeli, kot ameriški zvezdniški stilisti. Nobena od predstavljenih kolekcij Clichéjevi ni bila podobna, slišati pa je bilo, da sta v njej prisotna drugačen “duh in energija”.

“Noro!” je slovenski ekipi Cliché v sporočilu zapisala Jelena. “Kljub temu, da so bile prav vse kolekcije izjemne, je Clichéjeva še posebej izstopala. Je močna, drugačna in k sreči tudi takšna,da seže do srca. Stilisti so bili navdušeni, po zaključku revije pa so k meni pristopali tudi občudovalci z Instagrama in mi čestitali osebno, v živo. Cliché je uspeh!”

Nobenega kosa kolekcije sicer ne bi šlo posebej izpostavljati, saj je Jelena z vsem znanjem, spretnostjo in ljubeznijo oblikovala vsakega izmed njih. Posebne pozornosti pa so bili, kot običajno, vendarle deležni Clichéjevi plašči, še posebej oversized roza, oranžno-rdeči ter beli plašč iz alapake.

Tako kot Cliché pa tudi ameriški teden mode spremljata drugačna energija in duh. Pritisk je, v primerjavi s Slovenijo, tam še veliko večji. Vpletenih je še več kreativnih in ustvarjalnih ljudi, individualizem in suverena (oblikovalska) samozavest pa nista nujno najtopleje sprejeta. Lahko bi rekli, da se čuti, da gre “še bolj zares” in da so vibracije še “bolj na nož”.

“Vse gre na minutke, ni zamud, tudi pri pospravljanju se je potrebno držati vsake sekunde. Ne zgodi se, da bi lahko prizorišče zapustili nekoliko kasneje, ker bi se zaklepetali ali dobro imeli. Vse se odvija po vnaprej dogovorjenih časovnicah, vsako zamujanje pa je nedopustno,” pravi Pirkmajerjeva.

Sicer pa Jelena ne razlikuje med domačo in tujo modo, med slovenskim in globalnim modnim prizoriščem. “Moda je moda. Cliché tu pozitivno izstopa, nikogar ne zanima prav veliko ali znamka prihaja iz Slovenije, Brazilije ali Amerike. Bistveno je to, kar se predstavi na revijah, bistvena je kolekcija in kako je nekaj videti, občutiti. So pa vsi navdušeni, ko izvedo, da prihajam iz Slovenije. In prišepnejo – No, pa sem se naučil še nekaj novega. Tako, da imam tudi s predstavljanjem domovine veliko zabave.”

Danes, 14. februarja, je pred Jeleno še druga revija, kjer se bo imela znamka Cliché še enkrat priložnost predstaviti v New Yorku. Mi ji želimo vso srečo in da navduši še več občinstva!


oddajte komentar

preberite tudi

Pozor, to so za moške najnevarnejši spolni položaji

Priložnost, ob kateri moški najpogosteje varajo

Sedem pasti poletnega seksa

ne spreglejte