Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Če razmišljate o spodnjem perilu, nosite napačnega

Do telesa in narave prijazno spodnje perilo.

3.10.2016 ob 8:10

spodnje_perilo.jpg

Kerry O’Brien, lastnica znamke spodnjega perila Commando, pravi, da če razmišljamo o spodnjem perilu, nosimo napačnega. Znamka je znana med modnimi oblikovalci in slavnimi, ki se udeležujejo gala prireditev. Izdelujejo namreč perilo, ki je pod elegantnimi, ozko prilegajočimi se oblekami povsem nevidno. »Elastika je sovražnica perila. Nihče ni videti dobro, niti se ne počuti dobro, če je povezan v elastiko,« je za New York Times povedala O'Brienova, ki pri perilu prav tako noče delati šivov. Udobno perilo je po njenih besedah ključno, da smo v oblačilih videti dobro.

Na udobje so mislili tudi pri Lisci in v aktualno kolekcijo vključili vse bolj iskan modrček push up brez žične opore. V kolekciji Lisca Fashion najdemo kose z nadvse tankimi čipkastimi zaključki brez dodanih elastik, ki pod oblačili delujejo neopazno, ali pa trendovske modrčke s košaricami, izdelanimi iz enega kosa, ki so popolna izbira za poudarjanje oblin pod oprijetimi oblačili.

Ne le do telesa prijazno, temveč tudi z mislijo do narave

V sožitju z naravo smo lahko tudi pri izbiri spodnjega perila, saj že precej znamk po svetu ustvarja minimalistično perilo, ki je do okolja prijazno. Američanka Laura Schoorl je ustanovila znamko perila Pansy v želji po perilu, ki bo narejen tako, da se bo v njem počutila dobro. »Menim, da je perilo, ki ga nosimo, enako pomembno, kot hrana, ki jo jemo,« pravi oblikovalka, ki jo navdihuje narava. Prav tako do narave prijazna znamka je Botanica Workshop, za katero stoji Misa Miyagawa. Znamko je ustanovila, ker ni našla perila, ki bi ustrezalo njeni minimalistični estetiki in si ga je tako raje naredila sama. »Naša misija dolgotrajne mode je vzporedna z ekonomijo malih kmetij in podjetnikov, ki mislijo dolgoročno in se izogibajo hitri modi ter hitremu načinu življenja, ki je v nasprotju z njihovo etiko in vrednotami,« pravi Misa Miyagawa. Špansko znamko The Nude Label pa sta ustanovili Clara Ropero in Ana Alemany, saj sta si želeli nositi perilo, ki bi dajalo občutek druge kože. Poleg tega, da je njuno perilo narejeno iz organskega bombaža, pa so povsem naravne tudi kampanje, za modele namreč uporabita svoje prijateljice, ki nimajo manekenskih mer, saj želita pri strankah vzbuditi občutek samozavesti.

In prav samozavest je tisto, kar nam mora vliti spodnje perilo. 

Avtorica: Da. M. 
Foto: Arhiv proizvajalcev


oddajte komentar

preberite tudi

Pozor, to so za moške najnevarnejši spolni položaji

Priložnost, ob kateri moški najpogosteje varajo

Sedem pasti poletnega seksa

ne spreglejte