Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vitamini, ki zagotavljajo lepoto

Najboljši so vsi od A do E.

1.5.2015 ob 6:30

koza.jpg

To, kar jemo vpliva na naše zdravje, pa tudi na naš videz. Poglejte, kateri skrbijo za lepo kožo, lase, zobe in za vse preostalo, kar privlači poglede drugih.

Vitamin A. Ta je nujno potreben za zdravje las in oči. Prav tako varuje kožo pred okužbami, pred pretirano izsušitvijo, pred luščenjem in pred prezgodnjim nastankom gub. Spodbuja pretok krvi, kar zagotavlja sijaj in mladosten videz polti.

Naravni viri vitamina A so jajca, korenje, papaja, paradižnik, zelena zelenjava in lubenice. Ker gre za vitamin, topen v maščobi, je te jedi primerno uživati v kombinaciji z zdravimi maščobami. Le tako bo lahko telo vitamin A izkoristilo.

Vitamini B. Vitamini iz skupine B so nujno potrebni za čisto polt, mladosten videz in za borbo proti stresu, preprečujejo pa tudi prezgodnje sivenje las. Raziskave so pokazale, da 40 odstotkov tistih, ki trpijo zaradi dermatitisa, zaužije premalo vitaminov B. Pomanjkanje tega vitamina povzroča razdraženo kožo, upočasnjuje rast las ter spodbuja nastanek gub. Naravni viri vitaminov B  so žita, stročnice, lešniki in meso.

Zelena paprika ima v sebi ogromno vitamina C, celo več kot pomaranče.

Vitamin C. V kombinaciji z beljakovinami je nujno potreben za nastanek kolagena, ki skrbi za elastičnost kože. Vitamin C uravnava izločanje kožne maščobe in se bori s prostimi radikali, ki pospešujejo staranje. Nujno je potreben za zdravje las, oči, zob in za dober imunski sistem. Prav tako preprečuje nastanek temnih pigmentnih znamenj, krepi kapilare, skrbi za zdravje ven in preprečuje krvavenje dlesni.

Naravni viri vitamina C so zelena zelenjava, brokoli, paradižnik, zelje, sveže sadje, denimo pomaranče, limone, kivi, grenivka, jagode, zelena paprika, šipek, jagodičevje in češnje.

Vitamin D. Je nujno potreben za zdravje zob, kosti, kože in nohtov. V maščobah je topen, nastaja pa pod vplivom sončnih žarkov v naši koži. V hrani ga je največ v rižu, mleku, jetrih, tunini, maslu in jajcih.

Vitamin E. Krepi mišice in je eno najmočnejših orožij proti prostim radikalom. Preprečuje prezgodnji nastanek gub in staranje kože. To varuje pred izsušitvijo, na njej zavira nastanek pigmentnih madežev, starostnih peg in prhljaja.

Naravni viri vitamina E, ki je prav tako topen v maščobah, so žita, mleko, morski plodovi, brokoli, maslo, rumenjaki, olive, soja, oreščki in rastlinska olja.

Avtorica: M. F.

Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Dobrega poljubljanja se lahko naučimo (to je najboljša tehnika)

»Dragi bivši, hvala!« Pismo ženske, ki se je rešila destruktivne zveze

Izpoved ljubice: »Spim s poročenimi in jim tako rešujem zakon, ta mesec prihajam v Dubrovnik«

ne spreglejte