Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Tegobe, ki jih lahko pozdraviš z lastnimi rokami

Roke namesto zdravnika.

11.10.2017 ob 4:55

!SSL
roke_micna.jpg

Poglejte svoje roke. Kaj vidite? Če se vaš odgovor glasi samo roke, se refleksologi z vami ne bodo strinjali. Ti namreč pojasnjujejo, da je na naših rokah ogromno točk, s stimulacijo katerih je mogoče poskrbeti za boljše zdravje in počutje.

Ti položaji vam bodo pri tem najbolj v pomoč.

Več uporabnih nasvetov najdete na Facebooku.

Iztegnite prste in z dlanjo ene roke objemite palec druge

Palec je povezan s tesnobnostjo in glavoboli. Če ste torej žrtev glavobola, ki je posledica napetosti in preobremenjenosti, ga rahlo stiskajte in masirajte pet minut. Refleksologi so prepričani, da bo to ublažilo bolečino.

S prsti druge roke objemite kazalec

Točke na tem prstu so povezane z bolečinami v mišicah ter z občutki razočaranja, strahu in zadrege. Kot se je izkazalo v študiji univerze Minnesota, je pri pacientih po večjih ciklih tovrstne masaže popustila bolečina v mišicah oziroma spodnjemu delu hrbta. Prav tako kot palec, tudi kazalec stiskajte in večkrat masirajte po pet minut.

Objemite sredinec

Stiskanje sredinca pomaga, kadar vas obvladuje jeza ali premaguje utrujenost. Kot dokazujejo študije, to znižuje krvni tlak in pripomore k pomiritvi.

Objemite prstanec

S stiskanjem in masažo prstanca je mogoče pregnati žalost. Vzemite si zanj pet minut časa in med tem globoko dihajte.

Objemite mezinec

Ta je odgovoren za samozavest, stres ter nervozo. Če se pogosto podcenjujete, bi ga morali večkrat masirati po pet minut. In med tem razmišljati o čem lepem.

Masirajte dlan

Prste ene roke pritisnite ob iztegnjeno dlan druge. Tako jo masirajte s krožnimi gibi in pri tem globoko dihajte. Vsaj trikrat globoko vzdignite in izdihnite. Refleksologi pravijo, da so na dlaneh živčni končiči, ki so povezani s čustvi in občutki. Študije ob tem kažejo, da je z redno masažo dlani mogoče premagati nespečnost, stres, zaprtje in tudi diarejo.

Iztegnite prste in dlani tesno pritisnite eno ob drugo

Položaj, ki je pogost pri tehnikah meditacije in pripomore k boljši zbranosti ter koncentraciji. Prav tako se s pritiskom dlani druga ob drugo poveča krvni pretok po celem telesu

Položaj Surya Mudra

Za tiste, ki ga ne poznate: iztegnite prste, nato pa pokrčite prstanec in ga pokrijte s palcem. Ostali prsti so iztegnjeni. Položaj pozitivno vpliva na prebavo in presnovo. Prav tako pripomore k zniževanju krvnega tlaka in blaženju apetita.

Avtorica: M. FL.
Foto: Unsplash


oddajte komentar

preberite tudi

15 več kot odličnih razlogov za jutranji seks

Štiri majhne, a učinkovite spremembe v komunikaciji za lepše razmerje

Deset začimb, ki dober seks spremenijo v nepozabnega

ne spreglejte

Nikoli ne zamudite vaših najljubših vsebin! Prijavite se na mične e-novice!