Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Spoznajte nov šik lokal v Ljubljani in njihovo zmagovalno jed - Poké bowl

TINK superfood café je nov lokalček v Ljubljani, kjer strežejo zdrave, predvsem pa okusne in že na prvi pogled mamljive dobrote. Klepetali smo z njegovima lastnikoma, Domnom in Tino, ki sta se v svet gostinstva podala iz povsem drugih kariernih poti.

5.4.2019 ob 3:53

micna_tink_super_food_ljubljana_hrana510.JPG

Domen Hodnik in Tina Rakuš sta varstvoslovec in geografinja, ki stojita za TINK superfood caféjem, fotogeničnih lokalčkom, ki ste ga zagotovo že ujeli na Instagramu.

Že njegovo ime nakazuje na vrsto jedi, ki jih tam lahko pomalicate. Zadnja leta besedo superfood slišimo pogosto. A za kaj sploh gre? V resnici je to hrana, ki jo poznamo in jemo že stoletja. Pod ta naziv spadajo funkcionalna živila, ki imajo visoko prehransko vrednost ali so kako drugače koristna za zdravje in dobro človekovo počutje. In prav takšna se znajdejo na njihovem jedilniku. Ime TINK pa je skrajšana različica angleške besede Think – ki sta jo najprej nameravala uporabiti, predvsem v smislu "Misli, kaj ješ!" Kdo sta torej Domen in Tina in kaj vse se znajde na njunem meniju?

micna_tink_tina_lokal_superfood.jpg

Kako bi se predstavila tistim, ki vaju še ne poznajo?

Sva Domen in Tina. Varstvoslovec in geografinja, ki sta odprla lokal. Ob tem pa bi želela vsem sporočiti, da lahko v življenju počneš karkoli si želiš. Domen je prevzel "praktični del", torej vso ponudbo lokala, Tina pa "teoretičnega", kar zavzema predvsem marketinški del.

Vajina izobrazba in izkušnje torej sploh niso v gostinstvu. S čim sta se ukvarjala pred tem?

Pred tem sva imela podjetje, ki se je ukvarjalo s prevozi na letališča in zasebnimi prevozi po Evropi. Sicer pa imam jaz (Tina) še eno redno službo, precej časa pa posvetim tudi svojemu in TINK Instagram profilu.

3micna_tink_super_food_ljubljana_hrana517.jpg

Kakšen izziv je skočiti v neznano?

Odličen (smeh)! Včasih je tudi malce naporno, saj nikoli ne veš, kakšen izziv ti prinese nov dan. Ampak, če počneš to, kar te veseli, sploh ni tako težko.

Sledita konceptu 80:20. Kaj torej pomeni?

Naš cilj je ponuditi 80 % zdrave prehrane in 20 % hrane za dušo. Čeprav se tudi pri teh 20% trudimo ponujati izdelke brez dodanega sladkorja. Trenutno imamo v ponudbi recimo matcha-banana kruh in čokoladno ploščico iz sladkega krompirja.

2tink.jpg

Kakšna hrana in katere jedi prihajajo iz vaše kuhinje?

Kot že naše ime pove, želimo ponuditi "superhrano". Naša najuspešnejša jed je Poké bowl, kar je topla riževa skleda z zelenjavo in surovo tuno ali lososom. Zelo popularen (in dober) je tudi avokado toast na kruhu z drožmi. Pri napitkih želimo ponuditi tudi večje različice ledenih pijač, zato na nov meni prihaja mandljeva ledena kava v pollitrskem kozarcu, prav tako tudi matcha latte.

Za vašim interierjem ne stoji priznan arhitekturni biro, ampak sta se prenove lotila kar sama … Povejta mi malo več o interierju in njegovih izzivih …

Tako je, nekaj stvari je bilo izdelanih kar v domači delavnici – na primer mize in pult, večina opreme je iz Ikee in H&M Home spletne trgovine. Vse skupaj je bilo malce bolj zahtevno, kot opremljanje lastnega stanovanja, saj na koncu vseeno želiš, da je všeč tebi in pa tudi ostalim, ter da narediš prijetno vzdušje.

micna_tink_super_food_ljubljana_hrana55.jpg

Tink je zaradi interierja in fotogeničnih krožnikov hitro osvojil tudi Instagram generacijo, ki ljubi vse, kar je dobro videti tudi na fotografiji. Kako pomemben je ta vidik za grajenje prepoznavnosti?

Ko sva ugotovila, da ljudje skorajda več gledajo v telefone, kot predse, sva se odločila, da naredimo marketing preko Instagrama. Zaenkrat uspeva zelo dobro, je pa res, da na ta način gradiš prepoznavnost le pri Instagram generaciji. S članki v nekaterih časopisih pa smo nato pridobili še nekaj strank, ki ne sodijo več ravno v to Instagram generacijo. Obljubimo pa, da bo kmalu TINK bolje videm tudi z ulice.

Letos ste prisotni tudi na Odprti kuhni. Kakšna izkušnja je to?

Smo zelo veseli in ponosni, da smo lahko del tako uspešne zgodbe in zaenkrat sta za nami dve Odprti kuhni, kjer smo se predstavili s Poké skledami. Občutki so res lepi, ko vidiš kolono pred svojo stojnico in nato prejmeš še pozitivne odzive. Upamo na čim več sončnih petkov do oktobra.

4micna_tink_super_food_ljubljana_hrana518.jpg

Pa smo Slovenci za zdrav obrok pripravljeni odšteti malo več denarja?

Ja in ne. Tisti, ki zdrave obroke radi pripravljajo tudi doma in poznajo cene takšnih izdelkov (npr. rastlinski napitki/mleka ali pa kakovosten losos in tudi sashimi) so pripravljeni za tak obrok plačati. Tudi kvaliteten kruh z drožmi (naš je iz Pekarne Osem) nima enake nabavne cene kot navaden bel kruh in supermarketa. Zato se razume, da produkt, v katerem so uporabljene takšne sestavine, ne more imeti cene kot topli sendvič it klasičnega belega toasta.

Kateri je vajin najljubši krožnik? In kaj najraje popijeta ob tem?

Zmagovalka je vsekakor riževa skleda, ki se je ne naveličaš kar tako. Zraven se prileže kak kozarec ekološkega vina ali pa kar Iced TINK latte, torej mandljev napitek in dvojni shot espressa.

Avtor: Maja Fister
Foto: TINK superfood café

PREBERITE ŠE: Štajerca, ki v Parizu iz mobilnega tovornjaka strežeta gurmanske burgerje #intervju ALI Pustila službo, se zaljubila, preselila v Slovenijo in ustvarila svetu prijazno znamko šik bodijev #intervju

Priporočamo tudi: Nataša Mernik: Celulit, strije, znamenja in brazgotine niso napake


oddajte komentar

preberite tudi

Novo spoznanje: to je partner, ki najbolj osrečuje ženske

Potovanje, kampiranje ali wellnes? Strokovnjaki razkrivajo idealen dopust za različne vrste parov

Mit, ki najbolj škoduje spolnemu življenju žensk

ne spreglejte